REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DIGITALPROGRAM.PL
§ 1
PREAMBUŁA
- Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników sklepu internetowego digitalprogram.pl oraz aplikacji mobilnej, a także zasady ich funkcjonowania.
- Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę POLMABOR SP. Z O.O., z siedzibą przy ul. Kokosowa 10/8, 65-120 Zielona Góra, NIP: 9292079532, REGON: 526449230 za pośrednictwem sklepu internetowego digitalprogram.pl (zwanego w dalszej części: „Sklepem Internetowym”).
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z sklepu internetowego prowadzonego przez POLMABOR SP. Z O.O., z siedzibą przy ul. Kokosowa 10/8, 65-120 Zielona Góra, NIP: 9292079532, REGON: 526449230, zwanej dalej “Sprzedawcą”.
- Zarówno układ elementów graficznych oraz układ treści, jak i sama treść serwisu, w tym zamieszczone zdjęcia stanowi własność sklepu internetowego digitalprogram.pl i korzysta z ochrony prawnej na mocy przepisów prawa autorskiego.
§ 3
DEFINICJE
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umową w ramach sklepu, której przedmiot nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Strona Internetowa lub Sklep – oznacza stronę internetową pod którą sprzedawca prowadzi sklep w domenie digitalprogram.pl.
- Aplikacja – aplikacja mobilna Sprzedawcy, związana z prowadzoną przez niego działalnością, do której zastosowanie ma niniejszy regulamin.
- Klient – każdy podmiot, na rzecz którego zgodnie z regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być umowa sprzedaży.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
- Sprzedawca – POLMABOR SP. Z O.O., z siedzibą przy ul. Kokosowa 10/8, 65-120 Zielona Góra, NIP: 9292079532, REGON: 526449230.
- Treść cyfrowa – oznacza dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
- Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość na zasadach określonych w regulaminie między klientem a sprzedawcą.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Operator płatności – Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
- Płatności cykliczne – sposób dokonania przez Klienta zapłaty za Usługi, polegający na automatycznym (bez udziału Klienta) pobraniu z karty płatniczej Klienta kwoty należności za Usługę. Warunki dokonywania płatności cyklicznych określa Regulamin. Operatorem płatności cyklicznych jest Serwis Stripe i PayPal.
- Karta płatnicza – karta kredytowa lub karta debetowa, inne podobne narzędzia, przy pomocy których Klient może dokonywać płatności internetowych. Informacje o rodzajach kart płatniczych, które są akceptowane przez digitalprogram.pl na potrzeby płatności cyklicznych są zamieszczone w Aplikacji sprzedażowej.
- Okres abonamentowy – okres wskazany w Specyfikacji Usługi, w którym Klient odpłatnie korzysta z Usługi, rozpoczynający się od dnia rozpoczęcia świadczenia Usługi, a w przypadku, gdy rozpoczęcie korzystania z Usługi następuje w ramach Okresu testowego – od dnia zakończenia Okresu testowego.
- Okres rozliczeniowy – okres za jaki jest uiszczana opłata za Usługę. W przypadku płatności jednorazowych, okres rozliczeniowy jest równy Okresowi abonamentowemu. W przypadku płatności okresowych, przypadających w Okresie abonamentowym, czas trwania Okresu rozliczeniowego określa Specyfikacja Usługi.
- Zamknięta grupa Discord – zamknięta społeczność, którą Klient otrzymuje po zakupie Treści cyfrowej drogą e-mailową.
§ 4
WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
- Wymogiem technicznym do korzystania ze sklepu internetowego digitalprogram.pl jest posiadanie komputera lub innego urządzenia elektronicznego mającego dostęp do przeglądarki internetowej oraz dostęp do Internetu.
- Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
- Klient zobowiązuje się do nieprzekazywania osobom trzecim danych, za pomocą których loguje się do sklepu internetowego.
- Korzyścią posiadania konta jest możliwość korzystania z pełnej funkcjonalności sklepu internetowego.
- Za pośrednictwem Strony Sprzedawca świadczy usługi zarówno płatne, jaki bezpłatne. Wszelkie usług płatne zostaną przez Sprzedawcę stosownie oznaczone.
- Działanie na niekorzyść naszego programu oraz społeczności Discord wiąże się z konsekwencjami wyłączenia uczestnictwa z programu lub prawnymi.
- Za pośrednictwem strony internetowej możliwe jest:
- Nawiązanie kontaktu ze Sprzedawcą;
- Założenie konta Użytkownika;
- Zapisanie się do grona subskrybentów;
- Zakup produktów umieszczonych w zakładce „Sklep”;
- Pobranie darmowego e-Book’a;
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu internetowego spowodowane siłami wyższymi, niedozwolonym działaniami osób trzecich lub niekompatybilności Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Wszelkie prawa do sklepu internetowego w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny, logotypów, grafik, treści zamieszczanych na stronie internetowej sklepu należą do sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z regulaminem oraz za zgodą sprzedawcy.
- Sprzedawca informuje, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z pozyskania i modyfikowania danych klientów przez osoby nieuprawnione. Klient powinien stosować właściwe środki ochrony, które zminimalizują wskazane zagrożenia. W szczególności powinien stosować programy antywirusowe i inne chroniące tożsamość podczas korzystania z sieci Internet. Sklep nigdy nie zażąda od klienta danych do konta, danych do poczty elektronicznej lub hasła do konta bankowego.
- Sprzedawca zakazuje wykorzystania zasobów sklepu do prowadzenia przez klienta działalności, która godzi w interes sprzedawcy.
§ 5
ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
- W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Sklepu należy wykonać następujące czynności:
a) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” lub przycisk “Kup teraz”;
b) kontynuować zakupy poprzez klikniecie przycisku „Wróć do zakupów” lub wybranie opcji „Przejdź do płatności”;
c) wypełnić Formularz Zamówienia dostępny po kliknięciu opcji „Przejdź do płatności” poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz ewentualnie – jeśli Kupujący posiada – wprowadzenie kuponu rabatowego;
d) opłacić zamówienie za pośrednictwem operatora Autopay S.A.;
e) zapoznać się z Regulaminem i Polityką Prywatności;
f) kliknąć na opcję “Kupuję i płacę” i dokonać stosownej płatności na stronie operatora płatności.
- W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. W procesie zamówienia nie powstaje żaden ukryty koszt.
- Przed złożeniem zamówienia Klient powinien zapoznać się z treścią regulaminu. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna do poprawnego złożenia zamówienia.
- Akceptacja Regulaminu przez Klienta obejmuje jednoczesne złożenie przez Klienta oświadczeń o treści wskazującej na:
a) zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptację jego postanowień;
b) dobrowolne przystąpienie do korzystania z usług Sprzedawcy na zasadach wynikających z Regulaminu;
c) prawidłowość zawartych w formularzu zamówienia informacji, a nadto na przyjęcie do wiadomości, iż w razie nieprawdziwości powyższego oświadczenia będzie dochodzić do ponoszenia odpowiedzialność na zasadach wynikających z przepisów prawa polskiego;
d) wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych, udostępnionych za pomocą formularza zamówienia, wyłącznie dla celów prawidłowego wykonania umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, zawartej przez Strony na zasadach wynikających z Regulaminu;
e) złożenie oświadczenia o świadomości utraty możliwości do odstąpienia od umowy,
- W odpowiedzi na otrzymane Zamówienie, Sprzedawca z chwilą zaksięgowania płatności przez zewnętrznego operatora płatności, wysyła do Klienta wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie Zamówienia oraz informację o utworzeniu konta wraz z danymi do logowania oraz wygenerowanym linkiem niezbędnym do utworzenia indywidualnego hasła, celem korzystania przez Klienta z zakupionych produktów cyfrowych.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą zaksięgowania płatności przez zewnętrznego operatora płatności i w tym momencie konsument traci możliwość odstąpienia od umowy.
Zamówienia są realizowane natychmiastowo. Po zaksięgowaniu płatności automatycznie produkt przychodzi na adres mailowy.
§ 6
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Klient ma do dyspozycji formę płatności za pośrednictwem serwisu Autopay S.A.
- Ceny widoczne na stronie, są cenami brutto.
- W celu zainicjowania płatności cyklicznych niezbędne jest zaakceptowanie przez Klienta w Aplikacji sprzedażowej, odpowiedniej opcji w oknie widocznym podczas dokonywania czynności nabycia Usługi/ przedłużenia Okresu abonamentowego / rejestracji na potrzeby korzystania z Okresu testowego.
- Akceptacja przez Klienta kanału płatności cyklicznych wywołuje skutek w odniesieniu do wszystkich Usług, z których korzysta lub będzie korzystał w przyszłości Klient, chyba że Klient wyraźnie wskaże w Aplikacji sprzedażowej (podczas dokonywania czynności określonych w ust. 3, że akceptuje rozliczenie w formie płatności cyklicznych wyłącznie w odniesieniu do jednej lub kilku wyraźnie wskazanych Usług.
- Dla skorzystania przez Klienta z płatności cyklicznych, niezbędne jest posiadanie przez Klienta karty płatniczej.
- W trakcie procedury akceptacji płatności cyklicznych, Klient będzie poproszony o wskazanie danych karty płatniczej, przy pomocy której będą realizowane płatności cykliczne oraz innych danych, niezbędnych dla realizacji płatności cyklicznych. W razie zmiany danych karty płatniczej lub zmiany innych danych, Klient jest zobowiązany wskazać w Aplikacji sprzedażowej nowe dane, w celu utrzymania możliwości dokonywania płatności cyklicznych.
- Klient jest zobowiązany do utrzymywania w okresie korzystania z płatności cyklicznych, karty płatniczej, którą wskazał Sprzedawca na potrzeby dokonywania płatności cyklicznych.
- Korzystanie z płatności cyklicznych jest dobrowolne. Klient może w każdym czasie zrezygnować z korzystania z tego kanału płatności w odniesieniu do wszystkich lub niektórych Usług.
- Po zaakceptowaniu przez Klienta płatności cyklicznych, na karcie płatniczej Klienta – w celu jej autoryzacji – może zostać tymczasowo zablokowana kwota w wysokości do 1 PLN, która zostanie zwolniona w terminie określanym przez bank Klienta (zwykle do 7 dni roboczych).
- Klient zobowiązuje się zapewnić, na karcie płatniczej wskazanej digitalprogram.pl na potrzeby dokonywania płatności cyklicznych, odpowiednie środki na pokrycie należności za Usługę. Środki powinny być dostępne na karcie w takim czasie, aby było możliwe ich pobranie z zachowaniem terminów określonych w ustępach poniższych.
1) określenie Usługi, której dotyczy płatność;
2) określenie kwoty należności, terminu płatności oraz sposobu pobrania należności przez digitalprogram.pl;
3) informacja o możliwości wyłączenia płatności cyklicznych dla danej Usługi i o sposobie dokonania tej czynności.
- W przypadku niemożliwości pobrania należności za Usługę z powodu braku odpowiednich środków na karcie płatniczej Klienta Sprzedawca powiadomi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta lub w formie komunikatu widocznego w Aplikacji sprzedażowej, o „nieudanej płatności” z powodu braku środków na karcie wraz z prośbą o uzupełnienie środków. W powiadomieniu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Sprzedawca informuje dodatkowo Klienta o sposobach postępowania w razie braku możliwości dokonania płatności w kanale płatności cyklicznych. digitalprogram.pl będzie podejmowała ponowne próby pobrania należnej opłaty z karty płatniczej Klienta, począwszy od dnia powiadomienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, aż do ostatniego dnia terminu płatności. Po każdej kolejnej „nieudanej płatności”, sprzedawca powiadamia Klienta, w sposób opisany w zdaniu pierwszym, o niemożliwości realizacji płatności.
- Skuteczne dokonanie płatności za Usługę w kanale płatności cyklicznej powoduje skutki, jakie Regulamin digitalprogram.pl oraz regulaminy mające zastosowanie do poszczególnych Usług, wiążą z dokonaniem płatności za daną Usługę.
- Klient może w każdym czasie zrezygnować z płatności cyklicznych w odniesieniu do wszystkich lub niektórych Usług. W celu rezygnacji z płatności cyklicznych, Klient wprowadza odpowiednią zmianę na swoim profilu w Aplikacji sprzedażowej. Rezygnacja wywołuje skutek od dnia dokonania przez Klienta zmiany w Aplikacji sprzedażowej, w sposób określony w zdaniu poprzedzającym. Zakończenie korzystania przez Klienta z płatności cyklicznych w odniesieniu do danej Usługi następuje wówczas automatycznie.
- Jeśli nie dojdzie do skutku płatność cykliczna, automatycznie skutkuje to usunięciem Klienta z płatnej społeczności Discord. Klient zostanie powiadomiony o nieudanej próbie płatności i będzie miał możliwość uregulowania zaległej płatności w określonym terminie. Jeśli zaległa płatność nie zostanie uregulowana w wyznaczonym terminie, Klient zostanie usunięty z płatnej społeczności Discord bez dodatkowego powiadomienia.
- Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z płatności cyklicznych, wysyłając stosowne oświadczenie na adres e-mail Sprzedawcy. Rezygnacja jest skuteczna z końcem bieżącego okresu rozliczeniowego.
§ 7
REKLAMACJE
- Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży, podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.
2. Sprzedawca odpowiada na zasadzie rękojmi, na postawie Kodeksu cywilnego.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
4. W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
– wymiany towaru na nowy;
– naprawy towaru;
– obniżenia ceny;
– odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
5. Klient może zgłaszać reklamacje do 2 lat od zakupienia usługi dotyczące jakości pomocy zawartej w pakiecie PREMIUM oraz wszystkich innych usług, które oferujemy i wykonujemy na zamówienie, takich jak:
- “💼 Kompleksowa budowa sklepu”,
- “🔧 Poprawa sklepu przez eksperta”,
- “📈 Marketing sklepu”,
- “🎨 Twój produkt”.
Jeżeli Klient nie jest usatysfakcjonowany jakością wykonanej usługi, ma prawo złożyć reklamację dotyczącą danej usługi kontaktując się przez adres e-mail: kontakt@digitalprogram.pl.
§ 8
ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Klient może przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną na adres kontakt@digitalprogram.pl.
- Prawo odstąpienia od umowy: Klient będący konsumentem oraz klient-konsument prowadzący działalność gospodarczą, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Wyjątki od prawa odstąpienia:
- Program “Jak wyskalujesz swój Digital Product Business od 0 PLN do 10,000 PLN 🚀”: Brak możliwości zwrotu (Treść cyfrowa).
- Pakiet PREMIUM: Możliwość zwrotu tylko za pomoc (usługę cyfrową) – 50 zł, jeżeli współpraca jeszcze się nie rozpoczęła. Zwrot za Program “Jak wyskalujesz swój Digital Product Business od 0 PLN do 10,000 PLN 🚀 nie jest możliwy.
- Produkt wolny od wad: Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad. W przypadku zauważonych braków, wad w produkcie lub niezgodności z zamówieniem, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy na adres kontakt@digitalprogram.pl.
- Zwrot płatności: Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot płatności za towar następuje w ten sam sposób, w jaki zostało opłacone.
§ 9
DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu jego zgody.
Dane osobowe użytkowników serwisu są chronione, zgodnie Polityką prywatności dostępną na stronie internetowej Sklepu.
Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta (np. komputerze, tablecie, smartfonie), zgodnie z Polityką Cookies dostępną na stronie internetowej Sklepu.
§ 10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Aktualny Regulamin sklepu Internetowego jest publikowany na stronie digitalprogram.pl oraz na każde żądanie Klienta może zostać przesłany drogą elektroniczną na wskazany w formularzy rejestracyjnym adres e-mail.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy sprzedaży.
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: kontakt@digitalprogram.pl lub poprzez dostępny “Livechat” na stronie, który znajduję się w prawym dolnym rogu.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.05.2024r.